SAMARBETEN

SAMARBETSPARTNER 

 

KE Hästsport 

Denna härliga hästbutik drivs av systrarna Kicki och Emma i Örnsköldsvik. När jag fick frågan om att vara deras profilryttare tackade jag självklart ja, roligt med fler butiker i Norrland. I denna butik hittar du något till alla, besök gärna deras hemsida, www.kehastsport.se 

 

Alanders Bil

Bilaffären Alanders Bil ligger i Östersund och säljer bland annat den fantastiska bil som vi alltid drar vår transport med dubbla hästar i på träning och tävlingar, Honda CR-V. Deras hemsida hittar ni här,  www.alandersbil.se 

 

Fotograf Jennie Börs

Jennie Börs är ursprungligen från Dalarna men har bosatt sig under en tid i Sundsvall och är ofta på tävlingar där jag befinner mig och fotar. Nu har Jennie fått en fantastisk möjlighet med praktik på Hippson och kommer inte befinna sig här uppe längre, www.jennieborsfotografi.weebly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0